Zebra Tower - XII piętro
Ul. Mokotowska 1 00-640 Warszawa

+48 601-778-664
+48 504-739-590

Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż system CashMir został pomyślnie zintegrowany z wirtualną centralą telefoniczną FOCUS TELECOM.

Centrala telefoniczna jest narzędziem umożliwiającym naszym Klientom optymalizację procesów sprzedaży i windykacji, m.in. poprzez poszerzenie scenariuszy windykacyjnych (w połączeniu z automatyczną wysyłką maili, smsów oraz poczty tradycyjnej).

Najważniejsze funkcje wirtualnej centrali to:
• automatyczne (w zgodzie ze scenariuszem) dodawanie połączeń do określonych kolejek
• przypisywanie klientów/spraw do określonych kampanii telefonicznych
• zapisywanie w kartotece informacji o odbytych rozmowach telefonicznych
• automatyczne otwieranie kartoteki klienta w systemie CashMir, z którym konsultant nawiązał połączenie telefoniczne
• podejmowanie działań na określone efekty odbytych rozmów telefonicznych, np. wysyłka SMS lub maila, wygenerowanie pisma itp.

Kategorie

Cashmir

Program do pożyczek

Obsługą firm pożyczkowych zajmujemy się już ponad 8 lat, w tej chwili mamy ponad 30 klientów na terenie całego kraju.