System CashMir został przygotowany do obsługi wielu języków – wszystkie polecenia systemu, opisy i komunikaty tłumaczone są za pomocą specjalnego arkusza tłumaczeń. Aktualnie zdefiniowane zostały 3 wersje językowe: polska, angielska oraz rosyjska.
Wielojęzykowość pozwala menadżerom oraz pracownikom obcojęzycznym na sprawną obsługę programu, bez konieczności korzystania z zewnętrznego translatora.
Wybór aktualnej wersji językowej możemy dokonać w konfiguracji Użytkownika, w opcji „Język” (zmiana języka wymaga ponownego zalogowania do systemu).
Przykład interfejsu programu w angielskiej wersji językowej:
Przykład interfejsu programu w rosyjskiej wersji językowej:
Moduł wielojęzykowości w wersji angielskiej i rosyjskiej jest dostępny dla każdego użytkownika systemu.
Na życzenie klienta możemy przygotować dowolną wersję językową programu lub zdefiniować w systemie inny, specyficzny dla danej firmy język.